domenica 24 giugno 2012

Take me out, tonight...

...where there's music
and there's people
and they're young and alive...



Probabilmente una delle più belle dichiarazioni d'amore della storia della musica: "morire al tuo fianco sarebbe un modo così paradisiaco di morire". Perché sono
al tuo fianco, e tutto quello che accade non importa, perché sono con te, e questo è ciò che conta. Piccola parafrasi della canzone, il cui succo è questo. :) Smiths, ovviamente! ;)

Maybe it's one of the best declarations of love in the Music's history: "to die by your side is such an heavenly way to die". Because I'm on your side, and everything that's going to happen doesn't matter, because I'm with you and that's what really means! Just a little paraphrase of the song, that's the point! Obviously, Smiths!


Luca e Gabriella si sono finalmente sposati, e questa che vi presento è la card che Germana mi ha chiesto di realizzare, per augurare agli sposi felicità! Ovviamente io ho fatto una card anche per me, ma ero così di fretta che non ho avuto modo di fotografarla. :(
In ogni caso, questa è la card, glossata e colorata con i Copics. Il timbro è della Lili of the valley.
Enjoy!!!

Luca and Gabriella finally got married, and this is the card that Germana asked me to do to wish the best for our friends.
Obviously, I made a card for my wishes too, but I was in awful late, so I wasn't able to pick a photo of it! :(
Anyway, that's the card, glossed and colored with copics. The stamp is from Lili of the valley.

Enjoy!!!





3 commenti:

  1. Stupenda....brava come sempre
    Alex

    RispondiElimina
  2. A gorgeous card Virginia, love the sweet image and fab details.

    Donna x

    RispondiElimina